Ik zou deze vierde week wel de vergader week durven noemen want iedere dag hadden we wel minstens één vergadering. Ik had mij altijd ingebeeld dat vergaderingen langdradig en saai waren maar blijkbaar is dit bij de externe relaties niet zo! De vergaderingen waren allemaal kort en bondig.
Dag 11
De eerster vergadering van de week was met de Flikkenkern. Dit is de interne kern van politiemensen die meewerkt aan Flikkendag, bv de pleinverantwoordelijken, de coordinators,...
Meneer De Smet (hoofdcommissaris) heeft deze vergadering geleid en de mensen nog eens warm gemaakt om zich een laatste keer in te zetten voor Flikkendag.
Na de vergadering heb ik een mailing opgemaakt om de organisaties die deelnemen aan Flikkendag aan te sporen om hun technische fiches (wat, wie,waar,wnn, logo) door te sturen naar ons zodat wij kunnen beginnen aan de Flikkenbrochure (zie verder).
Om zoveel mogelijk bezoekers naar Flikken4Specials te lokken ben ik op zoek gegaan naar nog meer organisaties en evenementen voor mensen met een functiebeperking. Zo kunnen we deze mensen aanschrijven of kunnen we geen flyeren op verschillende evenementen.
Om de dag af te sluiten heb ik het 'ja-woord' gekregen van de hoofdcommissaris om de offertes voor de T-shirts en zonnehoedjes (die gratis worden uitgedeel op Flikken4Specials) aan te vragen.
Dag 12
Vandaag stonden er twee vergaderingen op het programma. Om 9u was er een meeting met de plaincoordinatoren en om 10.30u met de mensen van mobliteit en veiligheid. Beide vergaderingen zijn vlot verlopen.
Rond de middag zijn Vicky, Kristof en ik vertrokken naar de mediatheek om info voor ons eindwerk op te zoeken (aangezien de mediatheek normaal de vrijdag gesloten was).
In de namiddag heeft iedereen van de bureau geholpen om het zakboekje in elkaar te steken.
Dag 13
Opnieuw was de deze voormiddag voorzien voor twee vergaderingen. Eén met de stadsdiensten en één voor de toegankelijkheid. Op deze tweede vergadering werd het nieuwe logo voor Flikken4Specials en de affiche goedgekeurd. Dit was zeer goed nieuws want het eerste voorstel werd resoluut de vuilnisbak in gekieperd. Maar deze keer waren ze zeer enthousiast!
In de namiddag heb ik een fietstochtje naar de Rooigemlaan mogen maken om daar de plattegronden voor Flikkedag te gaan ophalen.
Daarna heb ik de documenten voor de persconferentie voor Mark Tijsmans zijn nieuw boek in orde gebracht.
Dag 14
Zoals de andere dagen begon deze laatste werkdag van de week met een vergadering. Maar deze keer was het een directievergadering met de volledige bureau. Hier werden enkele punten aangehaald die voor iedereen voor belang waren maar na een half uurtje zat het er al op.
Aangezien onze mentor vandaag niet aanwezig was hebben we een grote, maar fijne opdracht gekregen. Kristof, Eva en ik mogen de Flikkenbrochure voor dit jaar in elkaar boksen!!! Aangezien dit een boekje is dat zo'n oplage van 50 000 zal hebben, hebben we een gehele tijd moeten brainstormen over hoe we het boekje zagen. Maar op het einde van de dag is er toch een dummy uit de bus gekomen waar iedereen zich wel in kon vinden.
Ik was het al bijna vergeten! Vandaag hebben we ook wat handarbeid moeten verrichten :). We hebben de 500 eerste flyers voor de Flikken4Specials mogen afdrukken en vouwen want het Kabinet van de burgemeester had ons ontwerp goegekeurd!
Volgende week worden de faxbare versies in enveloppen gestoken en verzonden.
Volgende week wordt het een drukke week want dan zal de tekst voor de Flikkenbrochure moeten worden opgesteld.
Tot volgende week!
xXx Caroline xXx
zondag 13 april 2008
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten